大話精城城

黃寶欣 - 說謊的東西 (1989)
作曲 : Freddie Perren / Dino Fekaris 作詞 : 林振強


《說謊的東西》俗語即是大話精,黃寶欣唱罵男人,拍MV要找人來演,竟是城城,他90年到台灣拍電單車廣告,這個MV是他做舞蹈藝員後期的演出。

MV在港大拍,西界Kylie (黃寶欣洋名其實是Sarah) 排了幾個簡單舞步,又fing把短鬈髮,有點像《一分鐘都巿一分鐘戀愛》的憶蓮。

原曲是《I Will Survive》,MV得一半,但upload者好有心機,駁番下半首歌上去,因此後半部是定鏡。

6 comments:

Ogake said...

第一個出鏡既白衣女郎咁似洪欣既?不過之後有份跳舞,我諗唔係佢黎~

Anonymous said...

剛剛今日先去完港大影相, 梅翼以及儀禮翼始終都唔及盧迦翼咁靚, 拆咗佢實在太可惜.

chi said...

To d.p.,

MV背景就是盧迦翼嗎?我家姐以前住明原堂,我六年班暑假去過梅翼屈蛇,真係好靚。

chi said...

To ogake,

那個應該不是洪欣,樣子不像。

Anonymous said...

真係忍唔住想講句, 佢黎支歌真係好"西"!!
你話佢係"西界Kylie"真係冇錯, 無論係佢跳舞至唱腔都好西...

Anonymous said...

大部份都在最低座的盧迦翼拍. 很羨慕你可以在那兒過夜, 相信夜晚應該更美.