跨代溝大混仗

香港討論區掀起一片自家製remix風,有網友將跨年代歌曲混在一起,頗有創意,我又下載了給大家試聽。

八十年代溝二千年代 DJ's Set (remix by myironlung)
這是網友5年前的混音習作,26分鐘mega medley,如果你識晒當中16首歌 (講得出全部歌名及主唱單位名字),咁你聽歌的時代跨度頗闊,可以超越代溝,而且口味納雜,連粗口歌都合味道。


18陷阱 (Shine X 譚詠麟) (remix by myironlung)
這是製作者自己命題的「九唔搭八Mashup系列」第一擊,應該陸續有來。原來電腦科技先進了,令很多人更熱衷於懷舊,可以自行復刻黑膠,可以將陳年錄影帶放上YouTube,又可以新舊混在一起玩,愈來愈忙。

7 comments:

Nakaaron said...

1. 吾知
2. Raidas : 吸煙的女人
3. Danny Chan : 創世紀
4. 風雲 : Anita
5. 陳秀雯 : 孤獨舞會
6. 劉美君 : 最後一夜
7. Candy Lo : 好心分手
8. 吾知
9. 容袓兒 : 未知
10. 林子祥 : 我愛妳
11. 葉蒨文 : 200 度
12. Sandy Lam : 愛情 I don't know
13. Purple Dreams? 吾知
14. 尹光 : 小理阿爸
15. Eason Chan : 隨意門
16. Hot Cha? 吾知

Anonymous said...

1. 趙頌茹+陳冠希:唔該行開
13. 鄭希怡:相對濕度
14. 尹光:少理阿爸 ...
15. MP4:老豆咪索茄
16. 陳奕迅:隨意門
17. 梁詠琪:Funny Face

8. 唔識

chi said...

答案 :
1. 陳冠希、趙頌茹 - 唔該行開
2. Raidas - 吸煙的女人
3. 陳百強 - 創世記
4. 風雲 - Anita
5. 陳秀雯 - 孤獨舞會
6. 劉美君 - 最後一夜
7. 盧巧音 - 好心分手
8. Douceurs Doux - 讓我Fly Like An Angel
9. 容祖兒 - 未知
10.林子祥 - 我愛你
11.葉蒨文 - 200度
12.林憶蓮 - 愛情I Don't Know
13.鄭希文 - 相對濕度
14.尹光 - 少理阿爸
15.陳奕迅 - 隨意門
16.梁詠琪 - Funny Face

Nakaaron said...

>>陳冠希、趙頌茹 - 唔該行開: 我應該聽過,但係Douceurs Doux - 讓我Fly Like An Angel係乜泥架,至於鄭希文同梁Fing琪我真係從來都冇聽佢地D歌,我吾識係正路,唉!真係吾認老都吾得!

ms818 said...

Douceurs Doux依家隻碟翻出左啦,佢個one and only one既兩隻歌係組band歲月出番晒!
唔講唔知,呢兩個女仔後面既back up正是達達哥~

ms818 said...

其實成個remix,我答唔出既係陳百強(唔係佢fans),梁fing琪,連尹光都識識地~
最離奇係我聽得出 Douceurs Doux

ms818 said...

呀,忘記左,作為raidas狂迷既我,要稍為修正,吸煙的女人唔係 A side track 1個隻,係B side track1個隻不知所謂既remix.