《City Girl》補遺


多謝Stephen提供資料,寄來劉天蘭《City Girl》大碟的歌詞小書圖片,他寫道 :

我大約五六年前買左呢隻碟,都唔係有機去開黎聽,真係貪佢個設計包裝靚,其實0個本書係一本歌詞集/曲譜,加上11篇文的書仔,開首的序《這是一張怎樣的唱片?》由劉天蘭寫,編排上,每首歌都會配一篇文,左邊係文章,右邊係歌詞/曲譜,除了文章原有的主題外,左邊的頂部,重有多一句中文或英文的quote。

以下列出咁多首歌的資料 :

quote/主題/作者/歌曲
The Show Must Go On / City Girl神話 / 錢瑪莉 / City Girl
Get Away From It All / 一千張吊床 / 大衛 / 一千張吊床
疲倦滲在裏面 / 歌者非歌 / 亦舒 / 她比煙花寂寞
無聲的愛慕 / From 倪匡 To 天蘭 / 倪匡 / 背影
Work Hard Play Hard / Tell Me Now / 陳冠中 / Tell Me Why (Club Mix)
喊都無謂 / 我不泣訴 / 俞琤 / 我不泣訴
借醉放棄探討 / 新波希米亞的半個夢 /周肅磐 / 半個夢
雖然只是幾行字 / 瀾之箋 / 蔡瀾 / 隨緣
只要還有一顆望鄉的心 / 望鄉 / 胡冠文 / 望鄉
我是岑寧兒的爸爸 / The Lighter Side Of我願意 / 岑建勳 / 常願意
你曾否見過天邊的那顆心? / 我真是個無用的人 / 馮禮慈 / 天邊的心

**歌詞底的Distinction Music Publishing可能就是劉天蘭同一時間經營的分明出版社,黑白分明,是她的兩間公司。

12 comments:

Anonymous said...

如果我無記錯,黑白唱片好似係 Black & White Music ,書中出現個一個 Distinction Music Publishing 可能係你講的「分明」,你 check check....

chi said...

我睇番《第一葉》和《第二葉》,黑白唱片的英文是Black & White Records Ltd.,不是Distinction,咁我改番內文了。

Anonymous said...

聽下聽下佢把聲好似楊采妮 … "唱功"都係差唔多。

Anonymous said...

有機會借本書仔你睇下....

chi said...

好似之前咁用相機逐頁影給我看都OK,如果可以整到MP3就perfect,謝謝你。

Anonymous said...

我借俾你慢慢玩好過,個篇序係黑色底淺啡色字,肉眼都好難睇,重有成十一篇文,好傷神架.....

Anonymous said...

我有來自黑膠唱片的錄音mp3,是來自坊間店子唱片轉CD-R,頁主你需要嗎?我可以e-mail給你,謝謝!

chi said...

很想要呀,可否寄到imchihk@gmail.com?
謝謝你,雖然劉天蘭唱歌不是很出色,但想聽聽這張概念大碟裡面的各種細節,非常期待。

Anonymous said...

chi,
已經全部11首歌用e-mail send左你個account到,希望幫到大家,thanks!
chris

chi said...

chris,

謝謝你,不過好奇怪,我只收到《City Girl》和《一千張吊床》兩首,請問你寄出時有沒有問題?

chi

Anonymous said...

尋晚hang左,而家再里多次啦

chi said...

chris,

已經收到全部11首歌,十分謝謝你,遲些貼上blog跟網友分享。