黃翊 黃寶欣 @ 淘氣雙子星 (1989)

兩人在李克勤黃貫中的暑假青春劇演出, 做同學, 劇中個個角色各有夢想, 黃寶欣想做歌手, 黃翊做生意, 兩人應該由此劇開始拍拖, 據黃翊近年訪問說, 唱片公司反對二人拍拖, 他不聽話因此被雪藏, 繼而離開樂壇, 嘩乜果時新藝寶咁老土架?


這是2012年的蘋果訪問 :
提起當年「哥哥接班人」稱號,黃翊一味苦笑搖頭:「其實係公司炒作,嗰陣我同哥哥同公司,公司想搵啲嘢畀人講。講真,自己何德何能?呢樣嘢對我唔係好事,係害咗我。哥哥係我唯一偶像,記得有次我睇哥哥演唱會,有fans指住我話:『嗰個咪新簽嗰個囉!超!吔嘢啦你!』我真係無地自容,好醜怪。」
黃翊在新藝寶3年先後出過8、9張唱片,盛傳當年他只顧跟前歌手黃寶欣拍拖無心工作,所以被唱片公司雪藏及放棄。黃翊澄清說:「寫梗係咁寫,阿Lal接手新藝寶之後好睇我,但亦因為佢,我冇得喺呢個圈發展,我拍拖佢好反對,當時我21歲,血氣方剛,第一次拍拖,梗係成個人沉晒落去,但冇影響做嘢,唱片公司要我哋分手,我唔肯。本來我重有年幾合約,但佢突然畀份新約要我簽5年,我唔肯,咪雪藏我。我諗住重有年幾約啫,使乜驚!自己都識好多人,可以靠自己,就係咁諗錯咗,當我合約一完,已經好多新人湧上嚟,啲人話與其畀錢做你呢啲唔新唔舊嘅人,不如做自己一手一腳捧出嚟新人。」
開舖頭重生
冇唱片公司收留,黃翊惟有到內地登台搵食:「呢個世界好現實,冇喺電視出現,就會俾人遺忘,歌酬愈嚟愈少,初初唱一次兩萬幾,一個月唱兩次夠晒生活,但慢慢一路跌到幾千蚊,自己唔可以接受,有人搶爛市,3,000都肯唱,我面皮薄,做唔到,覺得要轉變。三家姐好錫我,大家諗有乜可以搞,幾十年前我老豆喺大埔開酒樓,不如做番呢樣嘢。」就這樣,黃翊與三家姐在大埔墟街市熟食中心開了三小姐海鮮小菜,開業至今七年,生意愈做愈旺。
由歌手轉做大排檔,黃翊沒半點不習慣,畢竟,更難過的日子,他也捱過:「喺內地唱歌遇到好多衰人,啲人嘴臉令你好唔舒服,自己將尊嚴降低,我有捱過,所以當我做呢度我好清晰,我要搵食,要養屋企人,我執枱掃地有乜問題?為屋企人咁做,我覺得自己好man。我冇乜錢,但夠生活,家生活好滿足。」可有興趣復出唱歌?黃翊笑說:「出唱片就無謂啦,但搵我出嚟唱一兩隻玩吓,我都有興趣嘅。」
黃翊跟黃寶欣分手後跟前亞視女藝員陳存正拍拖,05年生下囝囝黃睿,但到今時今日仍有人以為他跟黃寶欣仍是一對:「試過啲客問我個仔:『你媽咪黃寶欣呢?』好尷尬。我同老婆(陳存正)冇結婚,大家一齊開心就OK。」

No comments: